Dagje Londen :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Hilde Bos - WaarBenJij.nu Dagje Londen :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Hilde Bos - WaarBenJij.nu

Dagje Londen :)

Blijf op de hoogte en volg Hilde

01 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste dag van mijn reis zit er alweer bijna op.
Vannacht ben ik in de vroege uurtjes naar het vliegveld gegaan, waar als verassing mijn superlieve vriendinnen op mij stonden te wachten met een heel mooi spandoek om afscheid te nemen. Had ik niet verwacht haha:)

Na een uurtje vliegen was ik alweer geland op london heathrow, waar ik mezelf voor 14 uur moest zien te vermaken. Gelukkig londen een hele leuke stad en zijn daar ook erg aardige mensen.

Ik heb heel londen gezien vanuit een citytours bus, waarvan er trouwens weleen stuk of 30 rondreden. Toen de tour was afgelopen raadde de buschauffeur mij nog wat plekjes aan om te bezoeken.

Natuurlijk moest er ook nog even geshopt worden. Ze hebben daar zoveel winkels, die kon ik natuurlijk niet allemaal voorbij lopen. Bovendien had ik nog genoeg tijd om te doden.

Zometeen begint de reis eigenlijk pas echt, met een vlucht van bijna 14 uur..! Maar ik denk dat als ik mn oogjes dichtdoe, dat ik er zo ben!:)

Xx besos

(ik dacht dat deze al had gepost, maar ik denk dat er iets mis ging met mijn internet verbinding, dus vandaar een beetje verlaat. Later volgt nog meer over mijn verblijf in Buenos Aires!)

  • 05 December 2013 - 09:54

    Suusie:

    Ohhh wat leuk dat je alsnog londen in kon!!! Eerst mocht je toch niet van het vliegveld af?? Veel plezier nog kusjesssssss cxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 20636

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 28 Augustus 2016

summer '16

29 December 2015 - 23 Januari 2016

2016

14 April 2015 - 17 Juli 2015

Animation @ Greece!

01 December 2013 - 29 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: