Nieuw avontuur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hilde Bos - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hilde Bos - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Hilde

14 April 2015 | Nederland, Schiphol

Daar gaan we weer , over een halfuur vertrekt mijn vliegtuig. Dit keer naar het zonnige Griekenland ! Helaas bestaat deze reis niet alleen maar uit zon, zee en strand , maar zal ik ook gaan werken. Ik ga in een hotel werken ergens in Griekenland, waar precies weet ik nog niet, dat hoor ik volgende week! Eerst heb ik 3 daagjes vakantie en daarna volg ik een training van een week om entertainer te worden in een hotel. Het was wel moeilijk om al mn huisgenootjes achter te laten en natuurlijk ook weer mn vrienden en familie , maar ik weet zeker dat er daar ook genoeg leuke mensen zullen zijn! Ik ga proberen jullie weer op de hoogte te houden :)

Hasta la vista ( ik moet nog even werken aan mijn Grieks :D )

  • 11 Mei 2015 - 10:34

    Judith:

    Kalimera Hilde

  • 18 Mei 2015 - 14:35

    Maurits:

    Hoi Hilde,
    Lekker hoor, een tijdje zon, zee en ztaziki..;-)
    Let wel op hè, Grieken zijn slechte betalers!

    Veel plezier,

    groet,

    Maurits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 20574

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 28 Augustus 2016

summer '16

29 December 2015 - 23 Januari 2016

2016

14 April 2015 - 17 Juli 2015

Animation @ Greece!

01 December 2013 - 29 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: